پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاثیر غذاهای پرچرب بر تولید انسولین بدن
نوشته شده در دو شنبه 26 آبان 1399
بازدید : 151
نویسنده : پارمیس

پرخوری -چه موقع تماشای فوتبال باشد چه در آخر هفته‌های خانوادگی- ایده بسیار بدی است. حتی اگر تلاش کنید برگرخوری‌های گاه‌ و ‌بی‌گاه را با ورزش و توجه بیشتر به دسرهای سبک به دنبالش خنثی کنید، هیچ تردیدی نیست که خوردن غذاهایی که ملقب به بمب‌های چربی هستند، در لحظه حس و تاثیر بسیار بدی برای بدن به بار می‌آورد. اما چیزی که شاید ندانید این است که لازم نیست این خیانت پایدار باشد، حتی یک روز کناره‌گیری از رژیم سالم و خوردن یک پیتزا یا هاتداگ پنیری، ممکن است اثری بسیار بدتر از تصورات قبلی برای بدن داشته باشد. این را تحقیقی جدید در انگلستان می‌گوید.


:: موضوعات مرتبط: اخبار پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: انسولین , غذای پرچرب ,



معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه
نوشته شده در دو شنبه 26 آبان 1399
بازدید : 189
نویسنده : پارمیس

می‌گویند حرف حق تلخ است و شاید رایحه‌ی حقیقی نیز رایحه‌ای تلخ باشد!

مقاله‌ی معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه نتیجه‌ی مقایسه‌ای است بین بیش از 100 ادکلن تلخ مردانه که در ضمن، بخش دوم مقاله‌ی معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار زنانه نیز محسوب می‌شود. با شیک فام همراه باشید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



بررسی اجمالی مدل U-crown l کولرگازی گری - تاپ فروش
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1399
بازدید : 174
نویسنده : پارمیس

کولرگازی گری یکی از مارک‌های تهویه مطبوع است که امروزه در بازار وجود دارد. دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند مصرف برق کمتر است. در ادامه مقاله شما را با مدل U-crown I آن آشنا خواهیم کرد تا در هنگام خرید با مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

انواع کولرگازی گری

کولرگازی گری یکی از مارک‌های تهویه مطبوع در بازار است. این مارک متعلق به یک شرکت در چین است. این برند جایگاه خود را در بین مارک‌های معروف پیدا کرده است و با مارک‌های دیگر یک میدان رقابتی در بازار فروش دارد. یکی از ویژگی‌های آن این است که از نظر قیمت مناسب و از نظر مقرون به صرفه بودن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، زیرا سیستم آن به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام کار انرژی کمتری مصرف می‌کند. تهویه هوا انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های ظاهری زیبا و منحصر به فردی دارند، اما قبل از ظاهر باید بیشتر به ویژگی‌های دیگری توجه داشته باشیم که مربوط به کیفیت و دوام آن است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,