پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 140
نویسنده : پارمیس

هنگامی که یک قرص یا مکمل مصرف می‌کنید، همیشه یک ریسک وجود دارد: آیا اثر می‌کند؟ عوارض جانبی آن چه هستند؟ چطور می‌توانید بفهمید که مطمئن و بی‌خطر است؟ اینها سوالاتی هستند که باید در هنگام خرید یک مکمل از خودتان بپرسید. بسیار مهم است که از قبل در مورد مکمل‌تان تحقیق کنید، چون سلامت بدن‌تان به آن بستگی دارد.‌

روش های تشخیص موثر بودن مکمل

روش‌های خاصی وجود دارد تا بفهمید آیا مکملی که مصرف می‌کنید، بی‌خطر و یا موثر است. نکات زیر را دنبال کنید؛ مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: پزشک , داروساز , درمان یا معالجه , عوارض جانبی , مکمل , مکمل‌های رژیمی , ویتامین‌ها ,



بازدید : 203
نویسنده : پارمیس

معرفی برند آرایشی و سلامت – اوریف لیم

شركت اوريف ليم در سال ۱۹۶۷( ۱۳۴۶شمسي ) يعني ۴۴ سال پيش در سوئد توسط برادران آف يوكنيك ( رابرت و يوناس )با هدف توليد وعرضه محصولات آرايشي وبهداشتي با كيفيتي بالا وبدون استفاده از مواد شيميايي تاسيس شدو پايه محصولات خود را بروي گياهان ومواد حاصل ازطبيعت بنا نهادواكنون با بيش از ۴۴ سال سابقه در اين زمينه به عنوان بزرگترين شركت توليد وفروش مستقيم محصولات آرايشي و بهداشتي اروپا به فعاليت خود ادامه مي دهد و بازار خود رادر بيش از۶۵كشور جهان گسترش داده است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,