پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 203
نویسنده : پارمیس

معرفی برند آرایشی و سلامت – اوریف لیم

شركت اوريف ليم در سال ۱۹۶۷( ۱۳۴۶شمسي ) يعني ۴۴ سال پيش در سوئد توسط برادران آف يوكنيك ( رابرت و يوناس )با هدف توليد وعرضه محصولات آرايشي وبهداشتي با كيفيتي بالا وبدون استفاده از مواد شيميايي تاسيس شدو پايه محصولات خود را بروي گياهان ومواد حاصل ازطبيعت بنا نهادواكنون با بيش از ۴۴ سال سابقه در اين زمينه به عنوان بزرگترين شركت توليد وفروش مستقيم محصولات آرايشي و بهداشتي اروپا به فعاليت خود ادامه مي دهد و بازار خود رادر بيش از۶۵كشور جهان گسترش داده است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه
نوشته شده در دو شنبه 26 آبان 1399
بازدید : 188
نویسنده : پارمیس

می‌گویند حرف حق تلخ است و شاید رایحه‌ی حقیقی نیز رایحه‌ای تلخ باشد!

مقاله‌ی معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه نتیجه‌ی مقایسه‌ای است بین بیش از 100 ادکلن تلخ مردانه که در ضمن، بخش دوم مقاله‌ی معرفی بهترین ادکلن های تلخ و ماندگار زنانه نیز محسوب می‌شود. با شیک فام همراه باشید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



بررسی اجمالی مدل U-crown l کولرگازی گری - تاپ فروش
نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1399
بازدید : 174
نویسنده : پارمیس

کولرگازی گری یکی از مارک‌های تهویه مطبوع است که امروزه در بازار وجود دارد. دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند مصرف برق کمتر است. در ادامه مقاله شما را با مدل U-crown I آن آشنا خواهیم کرد تا در هنگام خرید با مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

انواع کولرگازی گری

کولرگازی گری یکی از مارک‌های تهویه مطبوع در بازار است. این مارک متعلق به یک شرکت در چین است. این برند جایگاه خود را در بین مارک‌های معروف پیدا کرده است و با مارک‌های دیگر یک میدان رقابتی در بازار فروش دارد. یکی از ویژگی‌های آن این است که از نظر قیمت مناسب و از نظر مقرون به صرفه بودن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، زیرا سیستم آن به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام کار انرژی کمتری مصرف می‌کند. تهویه هوا انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها ویژگی‌های ظاهری زیبا و منحصر به فردی دارند، اما قبل از ظاهر باید بیشتر به ویژگی‌های دیگری توجه داشته باشیم که مربوط به کیفیت و دوام آن است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



رپورتاژ معنی از سایت رکس سو
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1399
بازدید : 200
نویسنده : پارمیس

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است .


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد